مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 07:302023-06-22اقتصادي

خبر خوب| این شاه کلید ازدواج موفق را امتحان کنید


امروز اولین روز از فصل تابستان را در حالی آغاز می کنیم که باگذشت 2 روز از هفته ازدواج، خبرهای خوب بر پاشنه عروسی می چرخد و حتی این شادی ها به سفره کارگران واحدهای تولیدی هم کشیده شده است.

- گروه خبرخوب: امروز اولین روز از اولین ماه از فصل تابستان است، وقتی اسم تابستان می آید برای برخی گرمای بیش از حد روزهای بلند این فصل جلوی چشمانشان رژه می رود، اما برای برخی دیگر آمدن تابستان؛ نوید روزهای گرم کنار خانواده بودن، گردش های چند روزه، میوه های خوشمزه و حتی خوردن سکنجین و کاهو در کنار فامیل را می دهد.

روزهای شاد تابستان رسید یک سنت دیرینه برای اول تیر ما ایرانی ها در سنت قدیمی مان روز اول تیرماه را همانند اولین روز فصل زمستان که یلدا می خوانیمش، جشن می گیریم، با نام جشن آب پاشونک یا جشن اول تووستونی .

مزه این جشن به آب بازی اش است به خصوص برای بچه ها.

در فلسفه این سنت کتاب ها نوشته شده است، اما خلاصه اش این است که ایرانی ها با رفتن به صحرا و آب پاشیدن به روی یکدیگر سالی پر باران و پر برکت را از خدا مسألت می کردند.

حال اگر شما هم خواستید این سنت را به جا بیاورید یادتان باشد در مصرف آب صرفه جویی کنید! حال به سراغ خبرهای خوب امروز برویم: یک مراسم عقد ساده خواهر شهید شاه کلید یک زندگی موفق به روایت رهبر انقلاب خبر خوب اول ما رنگ و بوی شهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| این شاه کلید ازدواج موفق را امتحان کنید

خبر خوب| این شاه کلید ازدواج موفق را امتحان کنید